• Verpakt in luxe geschenkverpakking
  • Voeg een kaartje met logo toe
  • Bedrijven bestellen op factuur
  • Kies zelf een bezorgdatum
  • +31(0)23 205 2661

Zakelijk bestellen bij Charles

 

Voor het plaatsen van een zakelijke bestelling ben je bij Charles op het juiste adres. Van ZZP’er tot kleinzakelijk, en van MKB tot grootzakelijk. Voor iedere ondernemersvorm bieden wij een aantrekkelijk assortiment en bijpassende dienstverlening. Je regelt alles makkelijk en snel online. Daarnaast zitten onze accountmanagers voor je klaar met een advies en offerte op maat. Ook worden prijzen zonder BTW weergegeven en kan alles op rekening worden besteld.

 

Bestelprocedure

Het bestellen van een (relatie)geschenk verloopt heel eenvoudig middels een aantal overzichtelijke stappen. Even snel een bedankje bestellen en versturen zonder gedoe met accounts en wachtwoorden? Geen probleem! Een inlogaccount is bij ons niet nodig, maar optioneel wel beschikbaar.

Personalisatie

Een cadeau wordt nog leuker met een persoonlijk kaartje. Kies daarom uit één van de vele thema’sen type je tekst in jouw favoriete lettertype. Alle kaartjes worden door ons gedrukt op hoogwaardig, zwaar papier en netjes als wenskaart gevouwen. Ben je wat langer van stof en past jouw tekst niet op ons kaartje? Ook daar hebben we een oplossing voor. Upload een eigen brief als Word of PDF document. Ook deze wordt door ons op hoogwaardig papier gedrukt en netjes toegevoegd aan jouw bestelling.

Bezorgdatum

Plaats je een bestelling op werkdagen voor 17u? Dan is het al mogelijk om deze de volgende dag af te laten leveren. Is snelheid minder belangrijk maar wil je de bestelling juist op een specifieke datum afgeleverd hebben? Dan kies je middels onze overzichtelijke bezorgkalender zelf de gewenste bezorgdatum. Ook handig wanneer je bestellingen vooruit wilt inplannen zodat je er zeker van bent dat deze op de exacte verjaardag, jubileum of bijvoorbeeld een trouwdag afgeleverd worden.

Versturen uit eigen naam

Als extra service bieden wij de unieke mogelijkheid om een bestelling volledig uit eigen naam te versturen. Dit betekend dat jouw bedrijfsnaam en adres als afzender worden vermeld op het (PostNL) adreslabel. Deze naam en adres kun je zelf invoeren voor de extra flexibiliteit. Vervolgens is het voor de ontvanger direct zichtbaar wie het pakket heeft verzonden zonder het pakket daadwerkelijk te openen. De ontvanger zal dus ook niet weten dat het cadeau via Charles is besteld maar de indruk hebben dat deze persoonlijk is verpakt en toegezonden.

 

Speciale wensen / maatwerk

Naast ons uitgebreide standaard assortiment kan het natuurlijk voorkomen dat je net even naar iets anders opzoek bent. Hier werken we graag aan mee! Bespreek jouw wensen met onze klantenservice en verneem direct wat de mogelijkheden zijn. Afhankelijk van de gewenste aantallen is het ook mogelijk om volledig maatwerk te leveren. Denk hierbij aan een speciaal samengesteld pakket of het toevoegen van items die door jou zelf worden aangeleverd. Ook logistieke uitdagingen gaan we niet uit de weg. ‘Nee, helaas’ is echt ons allerlaatste antwoord!

 

Facturatie / e-facturatie

De factuur is uiteraard een belangrijk onderdeel bij het plaatsen van een zakelijke bestelling. Tijdens het bestellen kun je zelf het gewenste factuuradres opgegeven met eventueel een bestelreferentie of inkoopnummer. Ook is het mogelijk om de factuur rechtstreeks naar het emailadres van jouw bedrijfsadministratie te versturen. Zo heb je hier helemaal geen omkijken naar! Werk je bij een provincie, gemeente of overheidsinstantie? Dan maken jouw administratie waarschijnlijk gebruik van e-facturatie. Ook deze factuurmethode wordt door Charles ondersteund. Wij zijn aangesloten bij diverse e-facturatie platformen voor een correcte afwikkeling van jouw factuur volgens de vereiste normen. Bestel je regelmatig en heb jij (of jouw administratie collega’s) geen zin in allemaal losse facturen? Dan bieden wij de mogelijkheid om 1x per maand een verzamelfactuur te ontvangen. Handig en overzichtelijk! Klop aan bij onze klantenservice of jouw accountmanager voor de mogelijkheden.

 

Offerte

Bij ieder product is het een optie om als zakelijke klant een offerte op te vragen. Dit is al mogelijk bij afname vanaf 10 stuks! Een offerte vraag je eenvoudig aan door het aanklikken van de offerte button op een productdetail pagina. Vervolgens vul je een aantal korte gegevens in welke direct naar onze klantenservice wordt verzonden. Deze collega’s gaan aan de slag met een passend en geheel vrijblijvend voorstel welke binnen 1 uur per email toegezonden wordt. In de offerte vind je een overzichtelijke prijsopbouw van het product, de eventuele extra’s en bijbehorende bezorgkosten. Afhankelijk van het af te nemen aantal zullen wij tevens een korting doorberekenen welke eveneens is terug te vinden in de offerte. Daarnaast wordt de offerte begeleid met informatie over het verdere besteltraject zodat je precies weet waar je aan toe bent! Lees hier meer over het aanvragen van een offerte.

 

Inlogaccount

Niet verplicht, wel zo handig! Een inlogaccount is optioneel maar kan absoluut van pas komen wanneer je regelmatig een bestelling plaatst. Door gebruik te maken van een account worden je (adres)gegevens opgeslagen zodat deze niet meer opnieuw ingevuld hoeven te worden. Ook vind je in jouw persoonlijke accountomgeving een overzicht van eerder geplaatste bestellingen. Wil je deze opnieuw bestellen of ook naar iemand anders versturen? Dan is dit eenvoudig en snel geregeld binnen enkele klikken. Daarnaast vind je binnen jouw account alle track&trace gegevens van iedere zending terug en tevens de bijbehorende factuur.