• Voor 17u besteld, morgen bezorgd
  • Bezorging binnen heel Europa
  • Bedrijven bestellen op factuur
  • Kies zelf een bezorgdatum
  • +31(0)23 205 2661

Wij kunnen al bezorgen op zaterdag 3 december

Klantenservice

We helpen je graag verder!
Betalen & facturatie

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een aantal vragen die wij regelmatig ontvangen. Staat jouw vraag en antwoord hier niet tussen? Bekijk dan het volledige overzicht met veelgestelde vragen.
  • Het bestellen kan direct via onze webshop. Wel zo makkelijk en supersnel! Je kan ook een bestelling plaatsen door onze klantenservice te contacteren via email of via telefoon. Dan helpen wij je graag verder!

     

    Mocht je een offerte hebben aangevraagd, omdat je een groter aantal wilt gaan bestellen dan kan je het beste een reactie per email sturen op de ontvangen offerte, samen met de gevraagde adres- en kaartinformatie. Dan weten wij direct welke offerte verzilverd mag worden en dan kunnen wij je sneller helpen. Dat is fijn voor iedereen!

  • Dat kan door een persoonlijke tekst op een wenskaartje te schrijven, zodat de ontvanger weet wie het cadeau besteld heeft. Daarnaast is het mogelijk om een logo of foto op het kaartje (naast of onder de tekst) te plaatsen. Dit kan zelf worden opgemaakt in onze webshop.

     

    Er is ook een mogelijkheid om het pakket uit eigen naam te laten verzenden. Dan staat er op het verzendetiket jouw eigen naam, en zal direct duidelijk zijn wie de besteller is. Deze mogelijkheid kan worden aangevinkt in het bestelproces in de webshop.

     

    Voor meer mogelijkheden rondom het personaliseren van een groot aantal pakketten is het raadzaam om contact op te nemen met de klantenservice. Bij het bestellen van een groot aantal pakketten is het bijvoorbeeld mogelijk om een eigen item mee te verpakken in de pakketten, of stickers voor op de doos aan te leveren. Wij helpen je graag verder!

  • Naast Nederland is het mogelijk om jouw bestelling in een groot aantal Europese landen te laten bezorgen. Bij een verzending naar het buitenland is het noodzakelijk om een telefoonnummer van de geadresseerde in te voeren. Daarmee kunnen eventuele problemen bij de bezorging in het buitenland snel worden opgelost. Pakketten kunnen naar elk EU-land worden verzonden, met uitzondering van Zwitserland, Engeland, Ierland en Noorwegen. Dat heeft te maken met de verschillende invoerregelingen van deze landen.

  • Dat kan! Dat doen wij vaak zelfs. Indien gewenst kan elk pakket naar een ander adres. Dat kan je aangeven in de webshop, maar mocht je alle adres-gegevens al zelf in een excel-sheet hebben verzameld dan kan je deze bestelling doorgeven per email en de ingevulde excel-lijst toevoegen als bijlage. Dit geheel kan worden verzonden naar onze klantenservice. Je ontvangt van ons snel een bevestiging van deze geplaatste bestelling.

  • In de drukke periode (zoals Kerst of Pasen) is het helaas niet mogelijk om aanpassingen te maken in bestaande pakketten. Wij hopen, door het uitgebreide aanbod van cadeaupakketten, dat er voor iedereen een geschikt pakket tussen zit.

    In rustiger periodes is het in enkele gevallen zeker mogelijk om een aanpassing te maken in een bestaand pakket.

    Ook is het mogelijk om kleine items toe te voegen in de pakketten, aangezien wij alle pakketten zelf maken op locatie in Hoofddorp. Losse items (zoals zonnebrillen, sleutelhangers, kleine boekjes, vouchers etc.) kunnen dan per post of koerier naar Hoofddorp worden verzonden o.v.v. het ontvangen offerte-nummer.

     

    Mochten er aanpassingen gewenst zijn i.v.m. allergieën, intoleranties en/of andere gezondheidsverzoeken, is het raadzaam om contact op te nemen met onze klantenservice per telefoon of email.

Naar het volledige overzicht