• Verpakt in luxe geschenkverpakking
  • Voeg een kaartje met logo toe
  • Bedrijven bestellen op factuur
  • Kies zelf een bezorgdatum
  • +31(0)23 205 2661
Klantenservice    Bezorgen

Track & Trace gegevens

Nadat jouw bestelling door onze transporteur, PostNL, is ontvangen in het sorteercentrum zul je per email de track & trace gegevens ontvangen. Doorgaans worden deze gegevens op de verzenddag rond 20:00 uur toegezonden. Met deze gegevens kun je op de website van PostNL de actuele status van jouw zending bekijken. Zodra het pakket is afgeleverd zul je dit ook terugzien in het statusscherm.

 

Brievenbuspakketten

 

Ook bij een brievenbuspakket is het mogelijk om de bezorgstatus te bekijken. Dit werkt op dezelfde manier als bij een regulier pakket, waarbij de track&trace informatie via een emailbericht door ons zal worden toegezonden.

 

Buitenland zendingen

 

Pakketten welke worden bezorgd in het buitenland kunnen ook middels track&trace worden gevolgd. Voor het traject binnen Nederland verloopt dit middels de track&trace informatie van PostNL. Zodra het pakket naar het buitenland is verzonden (met uitzondering van België) wordt de track&trace informatie door de buitenlandse bezorgpartner verstrekt. Per land kan dit verschillen. Kom je er niet helemaal uit? Geen probleem! Neem contact met ons op om de recente bezorgstatus te verkrijgen.