• Voor 17u besteld, morgen bezorgd
  • Bezorging binnen heel Europa
  • Bedrijven bestellen op factuur
  • Kies zelf een bezorgdatum
  • Volledige ontzorging

Wij kunnen bezorgen op dinsdag 4 oktober

Klantenservice    Veelgestelde Vragen

Op welke manier kan ik mijn bestelling personaliseren?

Dat kan door een persoonlijke tekst op een wenskaartje te schrijven, zodat de ontvanger weet wie het cadeau besteld heeft. Daarnaast is het mogelijk om een logo of foto op het kaartje (naast of onder de tekst) te plaatsen. Dit kan zelf worden opgemaakt in onze webshop.

 

Er is ook een mogelijkheid om het pakket uit eigen naam te laten verzenden. Dan staat er op het verzendetiket jouw eigen naam, en zal direct duidelijk zijn wie de besteller is. Deze mogelijkheid kan worden aangevinkt in het bestelproces in de webshop.

 

Voor meer mogelijkheden rondom het personaliseren van een groot aantal pakketten is het raadzaam om contact op te nemen met de klantenservice. Bij het bestellen van een groot aantal pakketten is het bijvoorbeeld mogelijk om een eigen item mee te verpakken in de pakketten, of stickers voor op de doos aan te leveren. Wij helpen je graag verder!