• Verpakt in luxe geschenkverpakking
  • Voeg een kaartje met logo toe
  • Bedrijven bestellen op factuur
  • Kies zelf een bezorgdatum
  • +31(0)23 205 2661
Klantenservice    Veelgestelde Vragen

Kan ik zelf een pakket samenstellen?

In de drukke periode (zoals Kerst of Pasen) is het helaas niet mogelijk om aanpassingen te maken in bestaande pakketten. Wij hopen, door het uitgebreide aanbod van cadeaupakketten, dat er voor iedereen een geschikt pakket tussen zit. In rustiger periodes is het in enkele gevallen zeker mogelijk om een aanpassing te maken in een bestaand pakket. Ook is het mogelijk om kleine items toe te voegen in de pakketten, aangezien wij alle pakketten zelf maken op locatie in Hoofddorp. Losse items (zoals zonnebrillen, sleutelhangers, kleine boekjes, vouchers etc.) kunnen dan per post of koerier naar Hoofddorp worden verzonden o.v.v. het ontvangen offerte-nummer.

 

Mochten er aanpassingen gewenst zijn i.v.m. allergieën, intoleranties en/of andere gezondheidsverzoeken, is het raadzaam om contact op te nemen met onze klantenservice per telefoon of email.